Darmowa dostawa na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 299,00 zł | PayPo płacę za 30 dni

Zwrot/Reklamacja


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży lub reklamacji otrzymany produkt wraz z formularzem zwrotu lub reklamacji oraz paragonem sprzedaży należy odesłać na adres:

LA ROCHELL

Grzegorz Kubera

ul. Długa 5

95-100 Zgierz

tel. +48 576 466 886

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie larochell.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. nr 827).
  2. Jeżeli konsument zwrócił zakupiony towar, koszt wysyłki jest po stronie kupującego.
  3. Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.
  4. Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej kupujący go otrzymał. Wszelkie ślady zabrudzeń (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni przelewem bankowym.

Formularz do pobrania:

/userdata/public/upload/formularz-zwrotu.pdf


REKLAMACJA

  1. Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
  2. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami w celu zlecenia odbioru paczki przez naszą firmę (na nasz koszt).
  3. Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LA ROCHELL zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie reklamacji w terminie do 14 dni.

Formularz do pobrania:

/userdata/public/upload/formularz-reklamacyjny.pdf

  



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl