"

-10% na pierwsze zakupy - zapisz się do naszego newslettera!   PayPo płacę za 30 dni

Zwrot/Reklamacja


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży lub reklamacji otrzymany produkt wraz z formularzem zwrotu lub reklamacji należy odesłać na adres:

LA ROCHELL

Grzegorz Kubera

ul. Długa 5

95-100 Zgierz

tel. +48 576 466 886

Chcesz nadać szybko i wygodnie zwrot? Polecamy skorzystać z poniższych stron.

https://bit.ly/Szybki_Zwrot_InPost

https://bit.ly/Szybki_Zwrot_DPD

Prosimy o odsyłanie paczki w takiej samej postaci w jakiej została doręczona przesyłka (pudełko, folia).

Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz zaadresowanych do punktów odbioru.


ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie larochell.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. nr 827).
  2. Jeżeli konsument zwrócił zakupiony towar, koszt wysyłki jest po stronie kupującego.
  3. Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.
  4. Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej kupujący go otrzymał. Wszelkie ślady zabrudzeń (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni przelewem bankowym.

Formularz do pobrania:

/userdata/public/upload/formularz-zwrotu.pdf


REKLAMACJA

  1. Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
  2. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami w celu zlecenia odbioru paczki przez naszą firmę (na nasz koszt).
  3. Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LA ROCHELL zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie reklamacji w terminie do 14 dni.

Formularz do pobrania:

/userdata/public/upload/formularz-reklamacyjny.pdf

 

  


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium