Zwroty

 

 

 

Pamiętaj, że masz możliwość zwrotu w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

1. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić.

Do paczki dołącz formularz zwrotu - znacznie przyspieszy procesowanie Twojego zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu>

2. Nadaj paczkę przez wygodnezwroty.pl

Uzupełnij niezbędne informacje i wybierz formę nadania paczki. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.

3. Poczekaj na zwrot pieniędzy.

Pieniądze zostaną zwrócę do 14 dni od otrzymania Twojego zwrotu.

 

  ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Paczkę zawierającą zwracany towar oraz czytelnie wypełnionym formularz zwrotu należy wysłać na poniższy adres magazynu i działu reklamacji:

StoreIt/LA ROCHELL

ul. Omłotowa 23

94-251 Łódź

kontakt@larochell.pl

tel. +48 576 466 886

Pobierz formularz zwrotu>

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie larochell.pl produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. nr 827).
  2. Jeżeli konsument zwrócił zakupiony towar, koszt wysyłki jest po stronie kupującego.
  3. Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.
  4. Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej kupujący go otrzymał. Wszelkie ślady zabrudzeń (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona do 14 dni od otrzymania zwrotu. Przy płatnościach przez Przelewy24, zwrot środków nastąpi w taki sam sposób. W przypadku płatności za pobraniem, zostanie wykonany przelew tradycyjny na numer konta podany w formularzu.

  

WYMIANA 

 Nie realizujemy bezpośrednich wymian. Jeśli interesuje Cię wymiana zamów wybrany produkt oraz dokonaj zwrotu poprzedniego produktu.

 

  REKLAMACJA

Pobierz formularz reklamacyjny>  

  1. Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
  2. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami w celu zlecenia odbioru paczki przez naszą firmę (na nasz koszt).
  3. Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LA ROCHELL zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji.
  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie reklamacji w terminie do 14 dni.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium