
- Adres do wymiany/zwrotu/reklamacji:
LA ROCHELL
ul. Długa 5
95-100 Zgierz
kontakt@larochell.pl
tel. +48 576 466 886
Chcesz nadać szybko i wygodnie przesyłkę?
Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem wymiany/zwrotu oraz paragonem i skorzystaj z poniższej strony.
>>> https://wygodnezwroty.pl/larochell <<<
Zwrot dokonywany jest na podstawie paragonu dołączonego do paczki (przypinany jest do kartki z podziękowaniem za zakupy).
Prosimy o odsyłanie paczki w takiej samej postaci w jakiej została doręczona (pudełko, folia).
Uprzejmie informujemy, iż sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata, za pobraniem oraz zaadresowanych do punktów odbioru, np. do paczkomatów.
Prosimy także nie wysyłać zwrotów jako listy polecone. Jeśli chcesz odesłać zwrot Pocztą Polską, prosimy o wysłanie paczki pocztowej.
WYMIANA
Jeśli interesuje Cię wymiana na inny rozmiar lub kolor, odeślij towar na nasz adres wraz z formularzem wymiany oraz dowodem zakupu (paragon/faktura). Po otrzymaniu przesyłki nadamy do Ciebie produkt na wymianę a w przypadku braku towaru, zostanie wykonany zwrot. W przypadku wymiany na terenie Polski koszt wysyłki nowego produktu odbędzie się na koszt sklepu.
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie larochell.pl produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. nr 827).
- Jeżeli konsument zwrócił zakupiony towar, koszt wysyłki jest po stronie kupującego.
- Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.
- Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej kupujący go otrzymał. Wszelkie ślady zabrudzeń (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
- Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni przelewem bankowym.
Formularz zwrotu (odstąpienie od umowy) >
REKLAMACJA
- Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
- Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami w celu zlecenia odbioru paczki przez naszą firmę (na nasz koszt).
- Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LA ROCHELL zwróci wszelkie poniesione przez klienta koszty transakcji.
- Sprzedający rozpatrzy każde żądanie reklamacji w terminie do 14 dni.