CZY TEN PRODUKT BĘDZIE JESZCZE DOSTĘPNY?
Staramy się na bieżąco uzupełniać wyprzedane produkty. Jeśli chcesz dostać od razu powiadomienie gdy dany produkt znów pojawi się na stanie, kliknij w okienko „POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI” na stronie danego produktu. Gdy będzie ponownie dostępny, otrzymasz automatyczną wiadomość.
Możesz się także skontaktować z nami w tej sprawie, określimy przybliżoną datę dostawy.
JAKI ROZMIAR WYBRAĆ?
Radzimy porównać wymiary podane na stronie produktu z innymi własnymi rzeczami. Podawane przez nas wymiary są mierzone na płasko i bez rozciągania.
Rozmiary naszych produktów zazwyczaj wypadają standardowo i nie są zaniżone.
Jeśli masz jakieś wątpliwości zadzwoń do nas lub napisz. Jesteśmy dla Was i z przyjemnością pomożemy Ci w wyborze odpowiedniego rozmiaru.
GDZIE ZNAJDĘ DANE POZWALAJĄCE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ SKLEPU larochell.pl?
Istnieje kilka sposobów na możliwość kontaktu z nami. Najszybciej odpowiemy na Twoje pytania e-mailowo (kontakt@larochell.pl) bądź telefonicznie (+48 576 466 886). Możesz skontaktować się z nami także poprzez nasze social media. Napisz do nas na messenger bądź wyślij do nas wiadomość prywatną na Instagramie.
CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE POPRZES MESSENGER, WIADOMOŚĆ E-MAIL LUB TELEFONICZNIE?
W naszym sklepie internetowym preferujemy składanie zamówień poprzez stronę. Znacznie ułatwia nam to cały proces realizacji zamówień. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. Jesteśmy dla Was i chęcią odpowiemy na wszelkie pytania.
CHCIAŁABYM NA BIEŻĄCO DOWIADYWAĆ SIĘ O AKTUALNYCH PROMOCJACH I NOWOŚCIACH W SKLEPIE larochell.pl
Jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi modowymi nowinkami i promocjami, zapisz się do naszego newslettera. Po zapisaniu się czeka na Ciebie rabat na pierwsze zakupy, zostanie automatycznie wysłany kod, który wystarczy wpisać w koszyku. Dodatkowo koniecznie polub nasze profile w social mediach, na Instagramie i Facebooku. Znajdziesz tam także mnóstwo inspiracji na stylizacje oraz ciekawe konkursy.
JAK ZDOBYĆ ZNIŻKĘ NA ZAKUPY W SKLEPIE larochell.pl?
Dla każdego nowego klienta przewidzieliśmy rabat w wysokości 10% na pierwsze zakupy. Wystarczy, że zapiszesz się do naszego newslettera i otrzymasz na swój adres e-mail kod rabatowy. Będziemy też informować się na bieżąco o aktualnych promocjach i nowościach. Możesz zrobić to tutaj. Dodatkowo zachęcamy do obserwowania naszych kont w social mediach. Na Instagramie i Facebooku także dowiesz się o naszych aktualnych akcjach rabatowych.
JAK SKORZYSTAĆ Z DARMOWEJ DOSTAWY?
Darmowa przesyłka obowiązuje dla wszystkich opłaconych zamówień na terenie Polski już od kwoty 0 zł. Wystarczy, że jako formę dostawy wybierzesz Kurier Economy.
CHCIAŁABYM ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE Z WYSYŁKĄ ZA GRANICĘ. CZY ISTNIEJE TAKA MOŻLIWOŚĆ?
Jak najbardziej tak, paczki wysyłamy także za granicę. W ostatnim etapie składania zamówienia wystarczy wybrać kraj, do którego interesuje Cię wysyłka zakupionych rzeczy, cena dostawy zostanie automatycznie wyświetlona. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów w tej sprawie, skontaktuj się z nami.
MOJA PŁATNOŚĆ ZOSTAŁA PRZERWANA. CO TERAZ?
W przypadku zerwania płatności online, dostaniesz od nas wiadomość e-mail z linkiem do dokończenia jej przez system Przelewy24. Może się tak zdarzyć, że nie otrzymasz jej od razu bądź trafi do spamu. Jeśli nie widzisz jej w swojej skrzynce e-mail, skontaktuj się z nami. Możesz także zrobić przelew tradycyjny na nasze konto firmowe. Dane znajdziesz tutaj. W takim przypadku po prostu poinformuj nas o tym a w tytule pamiętaj by zawrzeć swoje dane z zamówienia bądź też sam jego numer.
KIEDY MOGĘ SIĘ SPODZIEWAĆ PRZESYŁKI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?
Czas dostawy zamówienia to czas jego przygotowania przez nas do wysyłki i czas fizycznego dostarczenia paczki przez firmę przewozową.
Zależy to od wybranej formy dostawy, choć zazwyczaj na terenie Polski trwa 1-2 dni robocze a za granicą nie dłużej niż 5 dni roboczych. Jeśli chodzi o czas przetwarzań zamówień w naszym sklepie to 1-5 dni robocze, choć najczęściej jest to 1 dzień roboczy. Zamówienia realizujemy według kolejności ich wpływania. Jeśli sprawa jest pilna i zależy Ci na jak najszybszej dostawie, skontaktuj się z nami. W miarę naszych możliwości zrobimy wszystko by sprostać temu zadaniu. Nie dotyczy to zamówień z opcją zakupu pre-order - tutaj na karcie produktu jest zawarta planowana data, od której rozpoczyna się wysyłka.
CZY MOGĘ POŁĄCZYĆ SWOJE DWA ZAMÓWIENIA LUB WIĘCEJ I NP. ZAPŁACIĆ TYLKO RAZ ZA PRZESYŁKĘ?
Istnieje taka możliwość choć wszystko zależy od etapu na jakim znajduje się zamówienie. W przypadku chęci połączenia zamówień, niezwłocznie skontaktuj się z nami.
CZY MOGĘ ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Jeśli nie zostało jeszcze wysłane, zazwyczaj tak. Wszystko zależy od etapu na jakim się znajduje w chwili obecnej. Jeśli chcesz dokonać jakichś zmian w swoim zamówieniu, niezwłocznie skontaktuj się z nami.
CZY MOGĘ WYBRAĆ GODZINĘ JAKĄ PREFERUJE DO ODBIORU PACZKI PRZEZ KURIERA?
Niestety nie ma możliwości by sprecyzować dokładną godzinę na dostarczenie paczki. Jeśli preferujesz odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie czasie, zalecamy skorzystać z InPost Paczkomaty jako formę dostawy.
Są one czynne 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.
CZY KURIER MOŻE DOSTARCZYĆ MOJĄ PRZESYŁKĘ W SOBOTĘ?
Niestety nie, kurierzy pracują jedynie w dni robocze. Jeśli chcesz otrzymać swoją przesyłkę w weekend, zalecamy wybór InPost Paczkomaty jako formę dostawy.
Są one czynne 24/7. Możesz też skorzystać z Orlen Paczka. Tutaj odbiór zależy od godzin otwarcia wybranego przez Ciebie punktu odbioru, choć są dostępne także punkty bezobsługowe czynne 24/h.
CZY POSIADAMY SKLEP STACJONARNY?
Tak, nasz butik mieści się w centrum Polski, w Zgierzu (woj. łódzkie) przy ulicy Długiej 5. Czekamy tam na Ciebie od poniedziałku do soboty, gdzie wraz z całym zespołem pomagamy tworzyć wyjątkowe stylizacje. Godziny otwarcia sklepu stacjonarnego: poniedziałek - piątek: 10:00-18:00, sobota: 10:00-14:00.
CZY ISTENIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU ZAMÓWIENIA W SKLEPIE STACJONARNYM?
Jak najbardziej tak, zamówienie złożone online może zostać odebrane osobiście. Wystarczy, że w ostatnim etapie składania zamówienia wybierzesz tę opcję. Odbiór osobisty jest zawsze darmowy. Gdy zamówienie będzie już gotowe do odbioru, dostaniesz od nas wiadomość informującą o tym.
CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Istnieje taka możliwość. Oczywiście pod warunkiem, że nie zostało ono już wysłane przez nas. Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, niezwłocznie skontaktuj się z nami.
Tutaj znajdziesz dane do kontaktu.
CZY MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?
Jeśli nie trafiłaś z rozmiarem zakupionego towaru i chciałabyś wymienić go na inny rozmiar, możesz się z nami skontaktować w tej sprawie. Jeśli będzie istniała taka możliwość, pokierujemy Cię dalej byś otrzymała swój właściwy rozmiar.
JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
Przesyłkę wraz z formularzem zwrotu należy odesłać na nasz adres.
Jeśli potrzebujesz więcej szczegółowych informacji na temat zwrotu, znajdziesz je tutaj.
CZY KONIECZNE JEST DOŁĄCZENIE FORMULARZU DO ZWROTU?
Dołączenie formularzu zwrotu znacznie usprawni nam proces przyjęcia zwrotu. Jeśli nie masz możliwości jego wydrukowania, możesz napisać go odręcznie. Wzór znajdziesz tutaj.
KTO PONOSI KOSZT WYSŁANIA PACZKI ZE ZWROTEM?
Koszt wysłania paczki ze zwrotem towaru ponosi kupujący.
JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ CZY MÓJ ZWROT ZOSTAŁ DOSTARCZONY?
W ciągu paru dni od otrzymania zwrotu dostaniesz do nas wiadomość e-mail potwierdzającą to, że Twój zwrot do nas dotarł. Zazwyczaj wysyłamy taką wiadomość do 3 dni roboczych.
JAK DŁUGO TRWA ROZPATRYWANIE ZWROTÓW?
Maksymalnie może być to czas 14 dni. Zazwyczaj jednak trwa to do 3 dni roboczych od momentu dotarcia do nas przesyłki
KIEDY ZOSTANĄ MI ZWRÓCONE ŚRODKI ZA ZWRÓCONE ZAMÓWIENIE?
Zwrotu środków za zwrot dokonujemy maksymalnie do 14 dni, licząc od dnia poinformowania nas o chęci zwrotu. Oczywiście w tym czasie musi do nas dotrzeć przesyłka zwrotna.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZAKUPIONY ONLINE W SKLEPIE STACJONARNYM?
Na ten moment nie ma możliwości by dokonywać zwrotów w sklepie stacjonarnym. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotowi.
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPÓW Z ODROCZONĄ PŁATNOŚCIĄ?
Tak, współpracujemy z firmą PayPo. Dzięki tej usłudze możesz opłacić swoje zamówienie do 30 dni bez poniesienia żadnych dodatkowych opłat. W przypadku braku zapłaty do 30 dni, Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na raty. Jeśli jesteś zainteresowana tą formą płatności, wystarczy ją wybrać w ostatnim etapie składania zamówienia. Gdy natomiast zwrócisz towar, Twoje zobowiązanie zostanie anulowane, nie licząc ewentualnych kosztów dostawy. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.paypo.pl
JAK DOKŁADNIE DZIAŁA ODROCZONA PŁATNOŚĆ PAYPO?
CO TO ZNACZY PRE-ORDER?
Pre-order to inaczej przedsprzedaż. Produkty oznaczone jako pre-order oznaczają ich fizycznego braku w naszym magazynie i jednocześnie takie, których spodziewamy się dostawy. Przybliżony czas realizacji zamówienia w opcji pre-order jest zawsze podany na karcie danego produktu.
CO W PRZYPADKU OTRZYMANIA TOWARU NIEZGODNEGO Z ZAMÓWIENIEM?
Jeśli zdarzy się taka sytuacja, że coś w Twoim zamówieniu zostało pomylone, jak najszybciej skontaktuj się z nami. Wszystkim się zajmiemy. Odbierzemy od Ciebie przesyłkę i nadamy nową z prawidłowymi produktami. Oczywiście koszty odbioru i ponownej wysyłki zostaną po naszej stronie.
JAKIE SĄ DOSTĘPNE METODY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE?
W naszym sklepie internetowym korzystamy z systemu Przelewy24, który daje naszym klientom możliwość bezpiecznych płatności. Do wyboru jest płatność BLIK, kartą, szybkim przelewem bankowym bądź PayPo jako odroczona zapłata. Istnieje także możliwość płatności za pobraniem lub za pośrednictwem przelewu tradycyjnego.
JAKIE SĄ DOSTĘPNE METODY DOSTAWY ZAMÓWIENIA?
W naszym sklepie internetowym możesz zamówić produkty z doręczeniem ich przez kuriera InPost oraz odbiorem w Paczkomatach InPost.